2009. január 24., szombat

Tartók

A héten varrtam egy tolltartót, amihez hasonló formájút Bruercsinél láttam. Nem ez az első ilyen típusú mű, a férjemnek is van már "fiús színben". Azt látta meg az egyik tanítványa, aki szeretett volna egy hasonlót. Hát így kaptam életem első foltos megrendelését! Úgy örültem neki! Igyekeztem nagyon alapos lenni, emiatt elég lassan haladtam vele. A Hugom épp ilyet kapott karácsonyra, az övé jóval hamarabb kész lett. Nagyon szeretem ezeket a tulipános anyagokat és nagy poén szerintem a cippzáron lévő kis tulipán. A gazdaját is lenyűgözte!
Emellett a héten még egy zsebkendőtartó is készült Ági nevű kolléganőmnek, amit egy korábban varrt pénztárca kíséretében adtam át. Jó volt látni, hogy neki is örömet szereztem! :)


24 megjegyzés:

Juhizs írta...

Jó lett nagyon, szerintem is stílusos a cippzáron lógó tulipán.

Silerika írta...

Nagyon szép lett, nagy volt öröm (gondolom). Na ezt a tulipán logókát keresem már egy ideje, légyszi a leírást:o

Zsukkata írta...

Nekem is nagyon tetszenek! A tulipános zippzárvég csúcs, szépek az anyagok is :o)

Mehike írta...

El is hiszem, hogy a tanítvány örömködött. Szép a tolltartó.

bruercsi írta...

Nagyon jók lettek! Hol vetted ezeket a szép anyagokat?

leda írta...

Aranyosak vagytok, köszönöm!
Bruercsi! Újpesten vettem az anyagokat. Ha szeretnél, szívesen veszek Neked is!

Körmi írta...

Tetszik nekem is a tolltartó is és az anyag is. Kék alapon fehér tulipános nekem is van, viszont az ellentétje nincs. Merre van Újpesten a lelőhely?

leda írta...

Körmi! A piac mögött, a zeneiskola mellett. (nem tudom, milyen utca :() Van még fehér alapon piros, ill. fordítva, meg zöld alapon fehér (annak még nem láttam a párját.).

Viki írta...

Nagyon jól néz ki ez a tulipán!:) Nagy gratula az első megrendelésedhez!:)

Abile írta...

Dejóóóó, fantasztikus forma!

SzErika írta...

Nagyon jóÓÓÓ! Ha ráérsz nézzél át kérlek a blogomba!

Barbi írta...

Cukik a tartók! :) Gyere át játszani!

Tigrislilijom írta...

Szia!
Boldog névnapot kívánok!

leda írta...

Köszi! Mondanom sem kell, hogy Te vagy az első! :)

Tigrislilijom írta...

:-))))

Julcsi írta...

Isten éltessen névnapodon! Kívánok mindenféle szépet és jót, amit csak szeretnél!
(Nem sikerült elsőnek lennem:( )

leda írta...

Köszi, Julcsi! Ne csüggedj, én így is nagyon örülök, köszi! :))

Silerika írta...

Egy kicsit megkésve köszöntelek én is :))

bruercsi írta...

Gyere, írjunk együtt! :)

bruercsi írta...

Hoppácska, bocsi a sorrendért! Boldog névnapot kívánok, így utólag is!

Mehike írta...

Boldog Névnapot !

leda írta...

Köszi :)!

Körmi írta...

Jaaaj!! egy kissé elbambultam!! :DD
Isten éltessen sokáig!!!

Köszönöm a bolt címet, majd a szomszéd nénit (újpesti) jól kikérdezem. De esetleg ha megírnád hogy milyen tömegközlekedés jár arra??

leda írta...

Körmi! Köszönöm! Én csak metróval szoktam menni, onnan már gyalog sincs messze.