2009. október 20., kedd

Próbálkozások a konyhában

Be kell vallanom őszintén, hogy nem vagyok egy mintaháziasszony. Ennek persze több oka is van, de mindenképp köztük szerepel az a tény, hogy bizony elkényeztettek. Nagymamám és Anyukám mindketten kiválóan sütnek, főznek, mi pedig jó étvággyal elfogyasztjuk. Ez a helyzet nemcsak kényelmessé tett, de meg is nehezítette az önálló próbálkozásaimat. Szerettem volna az otthoni ízeket reprodukálni, persze elsőre sosem sikerült. Aztán jött az állandó telefonálgatás, hogy mit és mennyit és mikor és meddig...
Már kicsit jobb a helyzet, de még mindig van mit csiszolni rajta. Újabban olyan dolgokkal próbálkozom, amit otthon nem szoktak készíteni, így legalább ráfoghatom a receptre, ha nem sikerül. :)

Tegnap birsalmalekvárt főztem. Kicsit savanykás lett, de mint tudjuk, úgysem tesz jót a sok cukor. :)





Egy ideje (kb. 3 hete) én sütöm a kenyeret. Persze dagasztás nélkül, nagyon egyszerűen, de az eredménnyel elégedett vagyok.



Lassan kezdem magam igazi háziasszonynak érezni! :)

7 megjegyzés:

Edina írta...

Igazán guszta az a kenyér, de megenném a gyürkéjét! :)

Zsukkata írta...

Végre hogy hallunk Rólad :DDD!
A kenyérreceptre vevő lennék, ilyen szép kenyeret nekem még sose sikerült sütnöm, pedig régóta próbálkozom.

Abile írta...

Nagyon szép kenyeret sütöttél! :o)
Óóóh, most már megtaláltam, hogy hol láttam korábban a tolltartó-formát! :o) Nálad! :o)) Köszönöm!

mmama írta...

Ne csüggedj ! igazi háziasszony vagy.
Ha a birsalma lekvár nem jönne ki az üvegből, akkor késsel kell kivágni.
Nem Te hibáztál, tele van pektinnel és attól zselésedik.
Ahogy írtad hogy picit savanykás,
összefutott a nyál a számban..:))

Silerika írta...

A kis ügyes háziasszonyka!!Ugye,hogy idővel megjön ez is, és jó feleség, háziasszony, és majd anya is leszel Te is. Örülök, hogy a sok tennivalód mellett újra hírt adsz Magadról.Sok puszi.... :))

Bea írta...

Jól néz ki ez a kenyér. Annyira utálok tésztát kavarni! Ma mégis csináltam, jó is lett...
Szóval, ügyi vagy.

zazálea írta...

Ki kell próbálnom, csorog a nyálam. :o)