2008. december 30., kedd

Tildás is meg nem is


Ez a kis táska ma készült, ajándék lesz egy nagyon kedves, lelkes és segítőkész barátnőmnek! A Tildás szabásmintát nagyítottam A3-asra, ez lett a mérete. Élmény volt megvarrni, viszonylag hamar el is készült. A díszítés elég vidámra sikeredett, de szerintem a megajándékozott örül majd neki. Kezdetben idegenkedtem a Tildás dolgoktól, nem igazán tudom, miért. (Bár a figurák még mindig nem lopták be magukat a szívembe!) Azóta változott a helyzet, szerintem még sok Tildásat láttok majd tőlem!

3 megjegyzés:

Zsukkata írta...

Jajjjjj, de csinos :-)

Abile írta...

Tényleg nagyon vidám darab! Gratulálok!

Viki írta...

Nagyon tetszik ez a táska!:) Ugyanígy éreztem kezdetben a Tilda dolgokkal kapcsolatban mint Te! Viszont a napokban már megvarrtam az első macit is tőle.;-)