2009. szeptember 7., hétfő

Nem bírom abbahagyni


Most tanári zsebkönyvre való borítót gyártottam. Úgy érzem, elkapott a gépszíj, még éjjel is különböző borító-ötletek keringenek a fejemben! De ígérem, hamarosan mást is mutatok! :)
(Egyébként jól esik látni, hogy a kollégáim értékelik a varrományaimat, és nap mint nap használják is!)

A múltkor készült lila borító egy kis átalakításon ment keresztül a tulajdonos kérésére. Nagyobb virágot szeretett volna, de sajnos csak a középsőt tudtam megnövelni, különben takarták volna egymást. Ezen kívül kicsit nagyra sikerült az eredeti verzió, így bontás, vágás, szegés következett. Na, ennyi idő alatt akár teljesen újat is varrhattam volna...

9 megjegyzés:

Silerika írta...

Nem is csodálom, hogy nem tudod abbahagyni! Egyik jobb, mint a másik, szépet alkottál megint.:)) Szép gombjaid vannak, és remekül illenek ezekhez a borítókhoz, ügyes!!!

Edina írta...

Igazán ügyes vagy! :) Most én is bevállaltam egy napló borítót, de még nincs ötletem a mintára :)

Julcsi írta...

Az a legjobb érzés, hogy használják:D
Ügyes vagy!
(Tegnap én is felajánlottam szülőin, hogy varrok a naplóra borítót, de olyan "flancos" bőrkötéses a borító, hogy nem is kell rá:D)

Abile írta...

Jócskán elkényeztetted a Kollégáidat! :o) Nagyon szépek lettek a borítók!

Ida13 írta...

Wow!Nagyon jók!
Gondolom a szegés sem tart már annyi ideig, mint az első tanári zsebkönyvednél.:)

leda írta...

Silerika! Nem ismerős az egyik gomb? Azt hiszem, épp Tőled kaptam! :)
Edina! Szerintem ha már kiválasztod az anyagot vagy a színt, 1-2 éjszaka és megjön az ihlet! :)
Julcsi! Tavaly a férjemék is bőrkötéses naplót használtak, de flanc ide vagy oda, mégis örült az egész osztály a borítónak. Úgyhogy hajrá! :)
Abile! A Te borítód is készül már? Sok sikert hozzá! :)
Ida13! Hát igen, kicsit gyorsabban megy a dolog, talán szebbek lettek a csücskök, de még messze nem vagyok egy villám! :)

latinka írta...

Csodaszépek! nagyon irigylem őket!

Gyere hozzám játszani az ajándékláncba,hátha tőled kapok ajcsit:))))

Amanda írta...

Küld el a postacímed, hogy feladhassan ajándékláncos meglepidet: okm74@freemail.hu
Köszi!

latinka írta...

Írtam e-mailt!