2008. november 30., vasárnap

Na, mégegyszer!


Nem hagyott nyugodni a tegnapi bénaságom, bántott, hogy ilyen értetlen vagyok, pedig ketten is a segítségemre siettek! Úgyhogy egy újabb teás kis izét alkottam, a leírt módszerrel, azt hiszem jól értettem, mert az eredmény könnyebben született meg és olyan, amilyennek szerettem volna. Köszi Barbi, köszi Gina! (Azt hiszem, így a táska-cipzár kérdésemre is választ kaptam)
Ezt a darabot ajándékba szánom egy kedves kolléganőmnek, aki most ünnepli a születésnapját. Holnap kapja meg, remélem, örül majd.

6 megjegyzés:

Barbi írta...

Örülök, hogy segíthettem! Persze vannak nálam jóval tapasztaltabb és ügyesebb "varrónők"! Nagyon szép lett ez is, biztosan örül majd a szülinapos! Nem feledtem a mintákat sem, igyekszem most már mielőbb elküldeni! Egyébként én is szeretném ezt a kis csészét elkészíteni a napokban, szintén ajándék lesz. Meglátjuk sikerül-e nekem is, vagy csak a szám járt. Bár cselesen lehet, hogy kikerülöm a cippzár problémát, ugynis nincs ilyen kicsi cippzárom, lehet, hogy tépőzáras lesz, ha nem kapok a boltban sem. ;-)

leda írta...

Az is jó ötlet (sőt, biztos, hogy egyszerűbb is)! Köszi előre is a mintákat! Kíváncsian várom a csészédet!

bruercsi írta...

Jó,jó! De mi van a táskával? :))
Viccen kívül, tényleg aranyosak ezek a csészikék! Honnan van a szabásminta? Vagy csak megszerkesztetted?

Bea írta...

Nagyon helyes lett, biztosan örül neki a megajándékozott!:o)

leda írta...

Köszi, Bea!
Bruercsi: Hát, öööö, izé - szóval a táska egyelőre még vár a sorára. Így karácsony előtt elég sok egyéb varrnivalóm van, pedig tudom, hogy nem kellene már a táskának sem sok. De hát a tiédet sem láttuk még egyben?! :)
A szabásmintát régebben találtam egy francia oldalon, már nem tudom, hol. Elküldöm e-mailben, de anélkül is menne!

bruercsi írta...

Na, jó akkor megmutatom az enyémet... ( én is megmutatom az enyémet, ha Te is a Tiédet... :)))) )már egy hete hordom... jól kijövünk egymással, szeretem!